Buslaadplein
Met het nieuwe Buslaadplein Geldermalsen zetten we een volgende stap: hier laden we in de zomer van 2026 elektrische bussen van het regionale OV met onze eigen lokaal opgewekte energie. Daarmee brengen we vraag en aanbod dichter bij elkaar, ontlasten we het elektriciteitsnet en dragen we direct bij aan schoon en emissievrij vervoer. Als lid ben je niet alleen investeerder, maar mede-eigenaar van deze ontwikkeling.
Doe mee en investeer in de volgende stap van de energietransitie.




