, , ,

19 april 2021 Algemene ledenvergadering Betuwewind

Op 19 april as organiseert de Burgerwindcoöperatie West-Betuwe de 16e algemene ledenvergadering. Eind december hebben we een voorlopige datum van 31 maart genoemd voor de volgende ALV. Dit wordt dus nu maandagavond 19 april 2021, aanvang 19.30 uur. Noteer deze datum in je agenda. Gezien de ontwikkelingen rondom corona wordt dit een digitale ledenvergadering. Twee weken voor de ALV versturen we je de officiële uitnodiging en de vergaderstukken per e-mail.

Naast de financiële zaken staan er dan nog meer punten op de agenda, want we gaan door met het samen duurzamer maken van de West-Betuwe.

Duurzaamheidsfonds
Het lijkt erop dat we dit jaar ook geld gaan overhouden voor het Duurzaamheidsfonds. Het bestuur werkt aan een plan om het uitgeven van deze gelden goed te organiseren zodat alle goede projecten in West Betuwe een kans krijgen hieruit een bijdrage te ontvangen. Dit plan ligt ook voor tijdens de ALV.

Belangrijk
Wil je deelnemen aan deze digitale ledenvergadering? Meld je dan uiterlijk 15 april hiervoor aan door een email te sturen naar info@betuwewindl.nl. De stukken voor de vergadering zijn zaterdag 3 april verzonden. We sturen je daarna de inloggegevens toe.

0 antwoorden

Meepraten?